Samobieżna sonda statyczna PAGANI model TG 63-100 to młodsza siostra najbardziej popularnego modelu PAGANI TG 63-150/200. To bardzo ciekawe rozwiązanie konstrukcyjne i obecnie jedyne na świecie urządzenie na gąsienicach z automatycznym systemem kotwienia w klasie wagowej do 1000kg. czyli z masą wystarczającą do transportu autami z prawem jazdy kategorii B. Urządzenie mimo niewielkich rozmiarów potrafi wykonywać wszystkie możliwe badania, które zamieszczono w tabeli poniżej. Ponadto sondy PAGANI idealnie wkomponowały się w restrykcyjnych polskich warunkach geologicznych i normowych gdzie masa – jakość – cena są wyznacznikiem celu jaki stawia sobie każdy inwestor. Obecnie w Polsce pracuje ponad 30 sond statycznych PAGANI i to chyba najbardziej obrazuje jak bardzo popularna i lubiana jest ta marka przez Polaków – dlaczego? Prosimy o kontakt z chęcią odpowiemy na każde zapytanie i wyjaśnimy, które z głównych parametrów maszyny i systemów powodują iż 70% inwestorów wybiera sondy statyczne lub statyczno – dynamiczne PAGANI.
PAGANI TG 63-100 | |
---|---|
Silnik | Vanguard benzyna 16 KM |
System hydrauliczny | Dwie wysokowydajne i wysokociśnieniowe śrubowe pompy o ciśnieniu roboczym 240 bar – ciś. max 315 bar. |
System naporowy | Siła docisku 100 [kN] |
Prędkość naporu 0-13 [cm/sec] – test 2 [cm/sec] | |
Siła uciągu 120 [kN] | |
Prędkość wyciągania 0 – 10 [cm/sec] | |
Prześwit roboczy – 1250 [mm] | |
Zestaw kotwiący | Półautomatyczny zestaw kotwiący składa się z dwóch silników kotwiących o momencie obrotowym 150 kgm zapewniający w niektórych gruntach zakotwienie nawet do 5,5 metrów. Standardowo do kotwienia używa się szneków kotwiących o średnicy 100 mm, opcjonalnie można domówić kotwy do gruntów piaszczystych 220 mm i 300 mm. |
Podwozie gąsienicowe | Podwozie gąsienicowe 1040 mm o szerokości gąsienic 230 mm gwarantują stabilną jazdę oraz możliwość pokonywania wzniesień do 25%. Kąt natarcia maszyny w jeździe po prostej pochylni do przodu to 25%, natomiast kąt natarcia z boku do pochylni to 10%. Prędkość poruszania się 0 – 1,8 km/h. Nacisk na podłoże to 0,21 kg/cm2. |
Opcjonalne doposażenie | DPL, DPH, DPSH, SPT, DS 44, CPTU, SCPTU, DMT, SDMT, G-System, TGAS05 - Automatic, NNS |
DANE TRANSPORTOWE | ||
---|---|---|
Rodzaj badania | CPT/CPTU | DPSH + CPT/CPTU |
(A) – Wysokość [mm] | 1470 | 1600 |
(B) – Wysokość z postawionym masztem | 3800 | 4600 |
(C) – długość [mm] | 2200 | 2450 |
(D) – szerokość [mm] | 1040/1300 | 1040/1300 |
Ciężar [kg] - wersja benzynowa | 810 | 980 |
Ciężar [kg] – wersja Diesel | 1080 | 1140 |
Potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniego sprzętu?
Zostaw swój numer telefonu - oddzwonimy!
lub zadzwoń już teraz
(+48) 50 535-62-26
Mieszalniki Pompy ciepła Kotwiarki Studnie Sondy PAGANI Rdzeniowanie Pompy tłoczne Geologia inżynierska Zestawy do Grouting'u
Korzystamy z plików cookie
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych na stronie, optymalizacji jej treści, dostosowania strony do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności.