Samobieżna sonda statyczna PAGANI model TG 73-200 to niezwykle mobilne urządzenie, odznaczające się znakomitymi parametrami jezdnymi, sonda posiada trzy biegi do przodu i jeden do tyłu - zapraszamy do galeri gdzie można zobaczyć jak TG 73-200 wyciąga z terenów bagiennych urządzenia wiertnicze i samochody dostawcze. Sterowane z pilota. TG 73-200 to bardzo ciekawe rozwiązanie konstrukcyjne, które może pracować zarówno na gąsienicach jak również jako wersja zaadoptowana do samochodu ciężarowego. Obecnie jedyne na świecie urządzenie na gąsienicach z automatycznym systemem kotwienia Pagani. Urządzenie jest w stanie zakotwić się do gruntu w 2 min i 45 s bez jakiejkolwiek ingerencji mechanicznej operatora w kotwy – całością automatycznie steruje z pulpitu. TG 73-200 potrafi wykonywać wszystkie możliwe badania i technologie na polskim rynku wraz z oceną stanu gazu gruntu – wykaz podstawowych technologii zamieszczono w tabeli poniżej. Ponadto sonda PAGANI TG 73-200 idealnie wkomponowała się w restrykcyjnych polskich warunkach geologicznych i normowych gdzie masa – jakość – cena są wyznacznikiem celu jaki stawia sobie każdy inwestor. Obecnie w Polsce pracuje ponad 35 sond statycznych PAGANI i to chyba najbardziej obrazuje jak bardzo popularna i lubiana jest ta marka przez Polaków – dlaczego? Prosimy o kontakt z chęcią odpowiemy na każde zapytanie i wyjaśnimy, które z głównych parametrów maszyny i systemów powodują iż 70% inwestorów wybiera sondy statyczne lub statyczno – dynamiczne PAGANI.
PAGANI TG 73-200 | |
---|---|
Silnik | Lombargini Diesel 36 KM przy 3600 obr/min (TIER 4) |
System hydrauliczny | Cztery wysokowydajne i wysokociśnieniowe śrubowe pompy o ciśnieniu roboczym 220 bar – ciś. max 315 bar. |
System naporowy | Siła docisku 200 [kN] |
Prędkość naporu maksymalna to 0-16 [cm/sec] – testowa to 2 [cm/sec] | |
Siła uciągu 250 [kN] | |
Prędkość wyciągania 0 – 11 [cm/sec] | |
Prześwit roboczy – 2000 [mm] | |
Zestaw kotwiący | Automatyczny zestaw kotwiący składa się z dwóch głowic kotwiących o momencie obrotowym 500 daNm plus kotwy o średnicy 500 mm gwarantują powodzenie w każdych warunkach geologicznych. Standardowo do kotwienia używa się kotew o średnicy 300 mm, 400 mm a także 500mm, prowadzenie kotew to teleskopowy system pozwalający na zakotwienie maszyny do gruntu bez jakiekolwiek udziału mechanicznego operatora, wyklucza się też „szukanie” zakotwionych wcześniej kotew i łączenie ich z belką. |
Podwozie gąsienicowe | Podwozie gąsienicowe 1900 mm o szerokości gąsienic 300 mm gwarantują stabilną jazdę oraz możliwość pokonywania wzniesień do 25%. Kąt natarcia maszyny w jeździe po prostej pochylni do przodu to 25%, natomiast kąt natarcia z boku do pochylni to 10%. Prędkość poruszania się 0 – 4,3 km/h. Nacisk na podłoże to 0,23 kg/cm2. |
Opcjonalne doposażenie | DPL, DPH, DPSH, SPT, DS 44, CPTU, SCPTU, DMT, SDMT, G-System, TGAS05 - Automatic, NNS, Shelby, Gassystem |
DANE TRANSPORTOWE | ||
---|---|---|
Rodzaj badania | CPT/CPTU | DPSH + CPT/CPTU |
(A) – Wysokość [mm] | 1930 | 2200 |
(B) – Wysokość z postawionym masztem | 5500 | 6300 |
(C) – długość [mm] | 3400 | 3400 |
(D) – szerokość [mm] | 1900 | 1900 |
Ciężar [kg] | 2750 | 2900 |
Potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniego sprzętu?
Zostaw swój numer telefonu - oddzwonimy!
lub zadzwoń już teraz
(+48) 50 535-62-26
Rdzeniowanie Mieszalniki Studnie Geologia inżynierska Kotwiarki Sondy PAGANI Pompy tłoczne Zestawy do Grouting'u Pompy ciepła
Korzystamy z plików cookie
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych na stronie, optymalizacji jej treści, dostosowania strony do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności.