biuro@rotadril.pl
(+48) 50 535-62-26

Sondy PAGANI

Przedstawiamy Państwu sondy dynamiczne i statyczne do badania gruntu dostępne w ofercie firmy ROTADRIL. Sondy statyczne dzielą się na trzy podstawowe kategorie tj: 10, 15 i 20 ton, z tym że sonda o nacisku 20 ton ma dwa rodzaje podwozia gąsienicowego do wyboru i późniejszej konfiguracji. Sondy o nacisku 10 i 15 ton wykorzystywane są przez jednostki dydaktyczne, natomiast firmy komercyjne zdecydowanie wybierają sondy statyczne o nacisku 20 ton. Samobieżna sonda statyczna PAGANI model TG 73-200 to niezwykle mobilne urządzenie. Pomimo wagi około 3 000 kg odznacza się znakomitymi parametrami jezdnymi - posiada trzy biegi do przodu i jeden do tyłu - zapraszamy do galerii gdzie można zobaczyć jak TG 73-200 wyciąga z terenów bagiennych urządzenia wiertnicze i samochody dostawcze. Sterowana z pilota. TG 73-200 to bardzo ciekawe rozwiązanie konstrukcyjne, które może pracować zarówno na gąsienicach jak również jako wersja zaadoptowana do samochodu ciężarowego lub przyczepy. Obecnie jedyne na świecie urządzenie na gąsienicach z automatycznym systemem kotwienia Pagani. Urządzenie jest w stanie zakotwić się do gruntu w 2 min i 45 s bez jakiejkolwiek ingerencji mechanicznej operatora w kotwy – całością automatycznie steruje z pulpitu. TG 73-200 potrafi wykonywać wszystkie możliwe badania i technologie na polskim rynku wraz z oceną stanu gazu gruntu.

Znacznie bardziej popularny ale mniejszy i lżejszy model TG 63-200 to obecnie najlepsze rozwiązanie konstrukcyjne na całym świecie w klasie wagowej maszyn nie przekraczającej 1 200 kg. Półautomatyczny system kotwienia pozwala na zakotwienie maszyny w miejscu wybranym przez operatora odpowiednim dla punktów współrzędnych badania. Nie ma konieczności wkręcania kotew w grunt a później „szukania” punktów wspólnych aby zbliżyć się do miejsca testu. Głównym ulepszeniem w systemie kotwienia to zmiana konstrukcyjna głowic i prowadnic wkręcających kotwy. Sonda klasy TG 63-200 to jedyna samobieżna sonda na świecie o nacisku 20 ton mieszcząca się do samochodów klasy Fiat Ducato, Iveco Daily, Ford Transit, Renault Master, Mercedes Sprinter - pozwalających na prowadzenie zgodnie z prawem jazdy kategorii B. Jest to rozwiązanie idealne ponieważ wewnątrz tych modeli samochodów jest wystarczająca ilość miejsca aby zapewnić podstawowe warunki socjalne dla operatorów a często zdarza się iż prowadzone badania są oddalone od aglomeracji miejskich nawet o kilkadziesiąt kilometrów. Wtedy takie auto jest znakomitym "zamkniętym parkingiem strzeżonym". Bardzo popularna jest również forma transportu za pomocą dwuosiowej przyczepki.

Sondy dynamiczne to: , DPL – ręczna sonda lekka (o ciężarze 10 kg i wysokości spadu 500 mm), DPML – automatyczna sonda średnia (o ciężarze 30 kg i wysokości spadu 200 mm), DPM – automatyczna sonda średnia (posadowiona na samobieżnym urządzeniu gąsienicowym lub z napędem 4 x 4), DPH i DPSH. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami poszczególnych urządzeń do sondowania statycznego i dynamicznego z naszej oferty. 

Specjalizujemy się w doradztwie

Potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniego sprzętu?
Zostaw swój numer telefonu - oddzwonimy!

lub zadzwoń już teraz
(+48) 50 535-62-26

Używamy ciasteczek (plików cookies), dzięki czemu nasza strona może działać lepiej - dowiedz się więcej.
Rozumiem i akceptuję